loading...
وبلاگ هواداران آث میلان
Emad بازدید : 45 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

قرار داد فعلی این بازیکن ۳۴ ساله با یوونتوس تا پایان این فصل میباشد، با این حال او هیچ عجله ای برای تمدید قرار داد خود ندارد.


پیرلو در مصاحبه ای پس از بازی ایتالیا-آلمان که به تساوی ۱-۱ انجامید گفت: “آینده ی من؟ در طول فصل فرصت برای صحبت در این مورد وجود دارد باید دید که چه میشود.”


او ادامه داد: ” من میخواهم بازی کنم؛ من بازیکن خوبی هستم و از این بابت خوشحالم.”

” من نمیدانم در آینده میخواهم در یوونتوس باشم یا در تیم دیگری.”


پیرلو در پاسخ به پرسشی در مورد خروج خود را از میلان و مبارزات این تیم در این فصل افزود: ” من در این باره هیچ تاسفی نمیخورم، این تصمیمی است که سه سال پیش گرفته شده و من اکنون بازیکن یوونتوس هستم.”


” من برای وضعیت میلان متاسفم اما مطمئنم که شرایط آنها بهبود میابد.”


پیرلو در اظهار نظری در مورد توپ طلا اشاره ای به عنوان های ریبری داشت و او را شایسته ی کسب این مقام دانست.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به تمام روسنری های عزیز به این وبلاگ هواداران میلان خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما جایگاه میلان در ابن فصل سری آ چه خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 3,513
  • بازدید کلی : 24,486